Психологічна служба
Вітаю Вас!
Ви зайшли на сторінку
практичного психолога ОЗ Великобудського ліцею
Бурли Марінели Георгіївни
Вона створена для учнів, колег, батьків і всіх, кому цікава психологія!
Запрошую до співпраці!
Життєве кредо:
«Життя – це дар, а дар потрібно розвивати, цінити, берегти!»
Прорфесійне кредо:« Сила вчителя – у його одвічному бажанні самовдосконалюватися, вчитися самому, змінюватися, бути в безперервному пошуку, а сила психолога – у його одвічному бажанні допомогти…»;
«У кожній дитині бачити неповторну творчу особистість»
Основна мета нашої психологічної служби - полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Її призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.
Бажаю приємних емоцій та корисної інформації під час віртуальної подорожі по сторінках сайту!
Якщо ви хочете зв'язатися зі мною або залишити відгук - це можна зробити через "гостьову книгу".
Психологічна служба ліцею
Практичний психолог Соціальний педагог
Бурла Марінела Георгіївна Алекса Міхаєла Костянтинівна
Напрями діяльності працівників психологічної служби:
ДІАГНОСТИКА – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
ПРОФІЛАКТИКА – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
КОРЕКЦІЯ – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
КОНСУЛЬТУВАННЯ – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
ПРОСВІТА – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.