A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад Великобудський ліцей Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

План заходів у ОЗ Великобудський ліцей щодо будь-яких проявів дискримінації, булінгу в закладі на 2021-2022 н.р.

з/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

УПРАВЛІНСЬКИЙ НАПРЯМ

Первинна профілактика

1.

Довести до відома працівників школи зміст Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII

Вересень 2021

Юря Л.Г.

 

2.

Довести до відома працівників школи

1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів  школи

2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

Вересень 2021

Юря Л.Г.

 

3.

Довести до відома учнів школи

1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів  школи

2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

Вересень 2021

Бурла М.Г.

 

4.

Довести до відома батьків учнів школи

1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів  школи

2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

Вересень 2021

Класні керівники

 

5.

Забезпечити на веб-сайті школи відкритий доступ до такої інформації та документів:

1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів  школи

2. План заходів   щодо запобі-гання та протидії булінгу (цькування) на 2021/2022 навчальний рік

3. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);

4. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

Упродовж 2021/2022 навчального року

Юря Л.Г.

 

6.

Забезпечення інформацією сайта школи щодо застосу-вання норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!»

Упродовж 2021/2022 навчального року

Бурла М.Г.

Педурару І.В.

 

7.

Перевірка приміщень, території школи з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування)

 

Упродовж 2021/2022 навчального року

Дирекція

 

8.

Питання профілактики булінгу (цькування) у школі розглядати на нарадах при директорі

Упродовж 2021/2022 навчального року

Юря Л.Г..

 

9.

Питання профілактики булінгу (цькування) у школі розглядати на батьківських зборах

Упродовж 2021/2022 навчального року

Юря Л.Г.

 

10.

Ознайомлювати педагогічних працівників школи з оновленням нормативно-правової бази щодо насильства відносно та за участі дітей, порядку дій щодо виявлення і припинення фактів жорстокого

поводження з дітьми або загрози його вчинення

Упродовж 2021/2022 навчального року

Юря Л.Г.

 

11

Залучати педагогічних працівників школи до підвищення кваліфікації з питань профілактики булінгу (цькування) у школі

Упродовж 2021/2022 навчального року

Дирекція

 

Діагностичний етап

12.

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Упродовж 2020/2021 навчального року

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

13.

Проводити соціально-психологічні дослідження серед учнів закладу з метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити рекомендації для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх

Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику»

Упродовж 2020/2021 навчального року

. Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

14

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

- спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

- опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

- психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

- соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

- визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Упродовж 2020/2021 навчального року

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

ПРОСВІТНИЦЬКИЙ  НАПРЯМ

Інформаційно-профілактичні заходи

15

Тренінг для учнів 10-11 класів «Як не стати учасником булінгу»

Листопад

Класні керівники

10-11 класів

 

16

  • Проведення годин спілкування , просвітницькі заходи у рамках правопросвітницького проєкту Міністерства юстиції «Я маю право».
  • Провести Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.
  • Проведення просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних дій.
  • Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

Березень

2021 року

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

17

Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг»

Упродовж 2020/2021 навчального року

Класні керівники

1-11 класів

 

18.

Круглий стіл для педколективу «Що таке безпечне  освітнє середовище?»

Листопад 2021

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

19.

Робота консультпункту «Скринька довіри»

Упродовж 2021/2022навчального року

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

20.

Години відвертого спілкування   «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»

Листопад 2021 року,

квітень 2022року

Класні керівники 1-11 класів

 

21.

Ознайомлення учасників освітнього процесу з програмою «Дорослішай на здоров'я»

Упродовж 2021/2022навчального року

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

22.

Проведення моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти шляхом анкетування

Упродовж 2021/2022 навчального року

Алекса А.Д.

 

23.

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «30 добрих справ класу»

Листопад 2020

Юря Л.Г

 

Години психолога спрямовані на запобігання та протидію булінгу

24

Година спілкування «Мобінг та булінг: як поводитись?»

Листопад

Практичний психолог

Бурла М.Г

 

25

Бесіда «Конфлікт та його наслідки»

Лютий

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

26

Розвивальне заняття «Як реагувати на цькування»

Березень

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

27

Година спілкування «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»

Грудень

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

28

Заняття з елементами тренінгу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»

Січень

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

29

Тренінг «Безпечний інтернет»

Квітень

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

30

Розвивальне заняття «СТОП- Булінг»

Травень

Практичний психолог

Бурла М.Г.

 

Робота соціального педагога спрямована на запобігання та протидію булінгу

31.

Анкетування за методикою «Агресина поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим)

Листопад

 .

 

 

32

Анкета «Протидія булінгу»

Грудень

 .

 

 

33

Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?»

Січень

 

 

34.

Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет»

Березень

 

 

35

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Вересень

 

 

36.

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Вересень

 

 

                                       Вторинна профілактика

 

37.

Розгляд заяв про випадки булінгу

За заявою

Адміністрація школи

 

38

Сеанси медіації (примирення)

За потребою

Соціально- психологічна служба

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено