План заходів у ОЗ Великобудський ліцей щодо будь-яких проявів дискримінації, булінгу в закладі на 2021-2022 н.р.
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
УПРАВЛІНСЬКИЙ НАПРЯМ |
||||
Первинна профілактика |
||||
1. |
Довести до відома працівників школи зміст Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII |
Вересень 2021 |
Юря Л.Г. |
|
2. |
Довести до відома працівників школи 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти |
Вересень 2021 |
Юря Л.Г. |
|
3. |
Довести до відома учнів школи 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти |
Вересень 2021 |
Бурла М.Г. |
|
4. |
Довести до відома батьків учнів школи 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти |
Вересень 2021 |
Класні керівники |
|
5. |
Забезпечити на веб-сайті школи відкритий доступ до такої інформації та документів: 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. План заходів щодо запобі-гання та протидії булінгу (цькування) на 2021/2022 навчальний рік 3. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування); 4. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Юря Л.Г. |
|
6. |
Забезпечення інформацією сайта школи щодо застосу-вання норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!» |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Бурла М.Г. Педурару І.В. |
|
7. |
Перевірка приміщень, території школи з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування)
|
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Дирекція |
|
8. |
Питання профілактики булінгу (цькування) у школі розглядати на нарадах при директорі |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Юря Л.Г.. |
|
9. |
Питання профілактики булінгу (цькування) у школі розглядати на батьківських зборах |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Юря Л.Г. |
|
10. |
Ознайомлювати педагогічних працівників школи з оновленням нормативно-правової бази щодо насильства відносно та за участі дітей, порядку дій щодо виявлення і припинення фактів жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Юря Л.Г. |
|
11 |
Залучати педагогічних працівників школи до підвищення кваліфікації з питань профілактики булінгу (цькування) у школі |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Дирекція |
|
Діагностичний етап |
||||
12. |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Упродовж 2020/2021 навчального року |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
13. |
Проводити соціально-психологічні дослідження серед учнів закладу з метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити рекомендації для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику» |
Упродовж 2020/2021 навчального року |
. Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
14 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: - спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; - опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; - соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; - визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Упродовж 2020/2021 навчального року |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
ПРОСВІТНИЦЬКИЙ НАПРЯМ |
||||
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
15 |
Тренінг для учнів 10-11 класів «Як не стати учасником булінгу» |
Листопад |
Класні керівники 10-11 класів |
|
16 |
|
Березень 2021 року |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
17 |
Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг» |
Упродовж 2020/2021 навчального року |
Класні керівники 1-11 класів |
|
18. |
Круглий стіл для педколективу «Що таке безпечне освітнє середовище?» |
Листопад 2021 |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
19. |
Робота консультпункту «Скринька довіри» |
Упродовж 2021/2022навчального року |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
20. |
Години відвертого спілкування «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» |
Листопад 2021 року, квітень 2022року |
Класні керівники 1-11 класів |
|
21. |
Ознайомлення учасників освітнього процесу з програмою «Дорослішай на здоров'я» |
Упродовж 2021/2022навчального року |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
22. |
Проведення моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти шляхом анкетування |
Упродовж 2021/2022 навчального року |
Алекса А.Д. |
|
23. |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «30 добрих справ класу» |
Листопад 2020 |
Юря Л.Г |
|
Години психолога спрямовані на запобігання та протидію булінгу |
||||
24 |
Година спілкування «Мобінг та булінг: як поводитись?» |
Листопад |
Практичний психолог Бурла М.Г |
|
25 |
Бесіда «Конфлікт та його наслідки» |
Лютий |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
26 |
Розвивальне заняття «Як реагувати на цькування» |
Березень |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
27 |
Година спілкування «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації» |
Грудень |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
28 |
Заняття з елементами тренінгу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» |
Січень |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
29 |
Тренінг «Безпечний інтернет» |
Квітень |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
30 |
Розвивальне заняття «СТОП- Булінг» |
Травень |
Практичний психолог Бурла М.Г. |
|
Робота соціального педагога спрямована на запобігання та протидію булінгу |
||||
31. |
Анкетування за методикою «Агресина поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) |
Листопад |
.
|
|
32 |
Анкета «Протидія булінгу» |
Грудень |
.
|
|
33 |
Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?» |
Січень |
|
|
34. |
Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет» |
Березень |
|
|
35 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Вересень |
|
|
36. |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
Вересень |
|
|
Вторинна профілактика |
|
|||
37. |
Розгляд заяв про випадки булінгу |
За заявою |
Адміністрація школи |
|
38 |
Сеанси медіації (примирення) |
За потребою |
Соціально- психологічна служба
|
|